Tuesday, September 23, 2008

ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΕΣΕΙΣ ΕΙΧΑΤΕ ΟΥΡΕΣ ΑΚΟΜΑ

Έπρεπε να βγάλω βιβλιάριο υγείας από τον οργανισμό υγείας της Αμερικής κάτι σαν το Ι.Κ.Α. στην Ελλάδα και παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω τι διαδικασία χρειάζεται από χαρτιά κ.τ.λ.Και μου λένε οι άνθρωποι πως θα στείλουν έναν συνεργάτη τους στο σπίτι μου με τα απαραίτητα έγγραφα και αφού τα συμπληρώσουμε θα τα πάρει και θα τα καταθέσει κιόλας για λογαριασμό μου χωρίς καμία χρέωση παρακαλώ!!
Α πα, πα, πα,τι πράγματα είναι αυτά!!Είναι απορίας άξιο πως οι ελαφρόμυαλοι Αμερικανοί έχουν δημιουργήσει ένα τόσο οργανωμένο κράτος.Ένα κράτος που να νοιάζεται για τον πολίτη του χωρίς να τον ταλαιπωρεί.Ένα κράτος που δεν έχει στην ουσία ανεργία,και που ο τιμάριθμος του είναι πιο σταθερός και από το άγαλμα της ελευθερίας.

Τώρα θα μου πείτε ποιος είμαι εγώ που τους είπα ελαφρόμυαλους; "ΕΓΩ", είμαι απόγονος του Σωκράτη, του μεγάλου Αλεξάνδρου,είμαι απόγονος των αρχαίων Ελλήνων του πολιτισμού της δημοκρατίας μπλα,μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα!!!!!Ρε παιδιά μήπως αυτά μας έχουν φάει και δεν μπορούμε να σηκώσουμε κεφάλι; Μήπως αντί να κοιτάμε το παρόν(που είμαστε ουραγοί σε όλα)ζούμε με το παρελθόν; Δηλαδή και τι έγινε αν είμαι και ''καλά'' απόγονος του Σωκράτη σε μια χώρα που πάει προς τα πίσω; Που ένας καλός μισθός είναι τα 1000 ευρώ το μήνα, αν είναι δυνατόν!!!! Λέτε οι πολίτες των άλλων προηγμένων χωρών να λεν από μέσα τους "αχ ας ήμουν απόγονος των αρχαίων Ελλήνων και ας έπαιρνα αντί για 3000 ευρώ που παίρνω το μήνα 800!!!!Δεν το νομίζω!

Κάτι πρέπει να αλλάξει επιτέλους.Πρέπει να σταματήσουν τα παραμύθια με την "κακιά"Τουρκία,με τα απίθανα Σκόπια(που πέφτουν στην ίδια παγίδα),με τους αλήτες τους Αλβανούς!Πρέπει να γίνουμε ρεαλιστές να ζούμε το παρόν ,να σχεδιάζουμε το μέλλον και πρέπει τέλος να μην ξαναβγάλουμε πρωθυπουργό χάριν συνωνυμίας αλλά και βουλευτές γονικής παροχής π.χ. Παπανδρέου,Μπακογιάννη,Κυριάκος,Μιλτιάδης,κόρη Κεφαλογιάννη,Νάσο Αλευρά κ.α. Σίγουρα υπάρχει τρόπος να πάμε καλύτερα σα χώρα να μπορέσουμε και εμείς να απολαύσουμε ένα κράτος με δυνατή οικονομία, με πολλές παροχές,με υψηλούς μισθούς,με κοινωνικό πρόσωπο.Στο κάτω κάτω αφού τα κατάφεραν οι Αμερικανοί εμείς δεν θα τα καταφέρουμε;

4 comments:

Attalanti said...

Ήρθε ο άνθρωπος; Τί τον κεράσατε; :)

Διδάσκαλος said...

Αύριο έρχεται και θα τον κεράσω "φοντανάκι"!!

Anonymous said...

amazing ...mpaxalo e?
na ton kerasete kai krou
x+a

Διδάσκαλος said...

Κάτσε μην μας έρθει και με γλυκά!!!!!