Friday, June 13, 2008

ΠΡΩΙΝΟΣ ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗ BEYONCE ΣΤΟ SOHO

Να τι μπορείς να πάθεις, στο Manhattan. Πας αμέριμνος και ήρεμος να πιεις ένα καφεδάκι,και ξαφνικά βλέπεις να περνούν από μπροστά σου η Beyonce με τον πως τον λεν, αααα τον θυμήθηκα Jay-z. Κάθονται σ' ένα κοντινό τραπέζι στο ίδιο μαγαζί και στα καλά του καθουμένου έρχεσαι αντιμέτωπος μ' ένα τσούρμο αδιάκριτους παπαράτσι απέναντί σου και με κάτι αγριεμένους σωματοφύλακες δίπλα σου, έτοιμους για όλα. Εγώ πάντως μερικές φώτο τις έβγαλα με κίνδυνο να μου έρθει ο καφές στο κεφάλι.

Τα λέμε...

4 comments:

Attalanti said...

A, ρε διδάσκαλε, τι περνάς κι εσύ... Στην πίεση σε βλέπω :)

Anonymous said...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΥΤΗ ΣΑΣ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΦΑΙΝΟΜΕΝΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΒΛΑΨΕΙ...ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ face to face ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΜΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΝΟ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ...!!!
see you Master...

Διδάσκαλος said...

attalanti όπως έχεις ήδη καταλάβει περνάω δύσκολα.Δεν μπορεί η κάθε μπιγιονσέ να μου χαλάει την ηρεμία μου!!

Διδάσκαλος said...

Το θέμα Δημήτρη είναι να έρθουμε με την υποφαινόμενη όχι face to face αλλά body to body!!Τότε θα μπορώ να μακαρίζω την τύχη μου!!