Saturday, May 10, 2008

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ και εγώ...!!

Ελληνικό κοινοβούλιο. Ο ναός της δημοκρατίας. Μέσα σε αυτό οι 300 εκπρόσωποι του λαού γνωστοί και με το όνομα βουλευτές σφάζονται για τα συμφέροντα μας!Μάχονται νυχθημερόν κατά του κεφαλαίου κατά των μεγάλων καρχαριών που θέλουν να μας κατασπαράξουν. Έχουν παραμελήσει τις οικογένειες τους,τις δουλειές που είχαν πριν εκλεγούν βουλευτές(βλέπε Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη,Κυριάκο Μητσοτάκη,κ.α.) την προσωπική τους ζωή βρε αδελφέ ! Όλα ! Όλα για το δικό μας συμφέρον! Όλα για να πλουτίζουμε εμείς και ας φτωχαίνουν αυτοί!Είναι πράγματι πολύ συγκινητικό. Είναι το μεγαλείο της Ελληνικής ψυχής. Τέτοια αυτοθυσία δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη!!!!!!!

Μερικοί να φανταστείτε είναι τέτοιο το πάθος τους για προσφορά που κάνουν και τα παιδιά τους βουλευτές. Δηλαδή δεν φτάνει που καταστράφηκαν οι ίδιοι από την μακροχρόνια προσφορά τους στο δημόσιο βίο καταστρέφουν και τα παιδιά τους!!!! Αδύνατο , δεν το χωράει ανθρώπινος νους. Να αγαπάς τον λαό που σε ψηφίζει, πιο πολύ απ' το παιδί σου? Εγώ πάντως απ' όλους αυτούς τους Άγιους ανθρώπους λυπάμαι περισσότερο την οικογένεια Μητσοτάκη. Γιατί δεν έφτανε που ο πατέρας Μητσοτάκης μας υπηρετούσε(δούλο τον είχαμε, κακά τα ψέματα)πάνω από μισό αιώνα δεν έφτανε που η μεγάλη του κόρη η Ντόρα προσφέρει στον Έλληνα πολίτη περισσότερο από 20 έτη,έχει ρίξει στην μάχη εδώ και λίγα χρόνια και τον μοναχογιό του τον Κυριάκο.Ο άνθρωπος έχει ξεκληρίσει την οικογένεια του.

Εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ να το κάνω αυτό σε κάποιο μέλος της οικογένειας μου,ούτε καν σε κάποιον από το φιλικό μου περιβάλλον. Κανείς απ' όσους ξέρω δεν έχει εκλεγεί βουλευτής ή καλύτερα κανείς δεν τόλμησε να βάλει ούτε υποψηφιότητα.Τι να πω λοιπόν,απλά το παραδέχομαι. Είμαι μονοφαγάς.Και οι συγγενείς μου και οι φίλοι μου και αυτοί μονοφαγάδες είναι.Μόνο για την πάρτι μας!!Για τους άλλους δεν μας ενδιαφέρει βρε αδελφέ!!Δεν μπορούμε όλοι νά'μαστε αλτρουιστές. Δεν μπορούμε όλοι να γίνουμε Μητσοτάκηδες, Παπανδρέηδες, Βαρβιτσιώτηδες, Καραμανλήδες!!!!!!!! Δεν βγαίνουν κάθε μέρα τέτοιες ψυχές! Ζητώ ταπεινά συγνώμη αλλά αυτοί είμαστε. ΜΟΝΟΦΑΓΑΔΕΣ. Τελειώνοντας αυτό το κείμενο θα ήθελα να συγχαρώ τον Κυριάκο Μητσοτάκη που έχει ήδη καπαρώσει την θέση του υπουργού, στο υπουργείο περιβάλλοντος που είναι στα σπάργανα. Άξιο παιδί, αγωνιστής,όλα με τις πλάτες του. Τίποτα δεν βρήκε έτοιμο. Είναι μεγάλη καρδιά αλλά πάνω απ' όλα είναι αλτρουιστής. ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τα λέμε...

3 comments:

Attalanti said...

πουλάκι, υπάρχουν μερικά πράγματα που πάνε γονική παροχή στη δική μας χώρα. Μονοφαγά, ε! μονοφαγά!

amelie said...

διδασκαλε, τι να σου πω... οτι και να σου πω λιγο ειναι, τι ειρωνια ειναι αυτη, για αυτους τους ανθρωπους που το μεγαλειο της ψυχης τους με κανει και βπυρκωνω καθε φορα, να να! τωρα κυλισε το δακρυ...

περασα απο το σπιτικο σου και απο οτι μου φαινεται θα ξαναπερασω... ναι ναι σε απειλω...

γεια και χαρα...

rvagos said...

Φίλε μου η Ελλάδα χωρίς εφιάλτες δεν μπορεί να ζήσει.Τώρα που έχει και πολλούς θα ζήσει καλύτερα .
Αιωνία της η μνήμη !