Thursday, May 22, 2008

ΦΟΡΑΩ ΤΟ ΜΑΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ


Έσπασε και ο μήνας. 29 μέρες και σήμερα λέμε για τις καλοκαιρινές διακοπές. Απολύομαι ψαρούκλες τα μαλλιά μου κάνουν μπούκλες!!! Επιστρέφω Ελλάδα μετά από 9 μήνες απουσίας. Θα αναστενάξουν οι παραλίες μιλάμε! Πω πω θέλω ταβερνάκι πάνω στο κύμα,θέλω να πιω τσιπουράκι, θέλω κουβεντούλα. Κουβεντούλα με ολόκληρους Έλληνες και όχι μισούς ή και λιγότερο(όσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν). Θέλω βαριεστημένο σερβιτόρο να με σερβίρει! Νοστάλγησα την πατρίδα τόσο που δεν το περίμενα. Βεβαίως δεν λησμονώ και τα κακά της την ακρίβεια, τους μισθούς της πείνας, τις απεργίες ...
Αλλά καλοκαίρι έρχεται ορέ ας προβληματιστούμε από Σεπτέμβρη (σα γνήσιοι Έλληνες)
Τα λέμε...

7 comments:

amelie said...

καλως να μας ερθεις ορε ελληναρα!
και εγω δυο τουφεκιες θα ριξω σαν γνησια ελληνοπουλα για να σημανω το καλοκαιρι!
οπα!

Anonymous said...

Ως καρτερούνε για να νερό τα δεντρα
κάθε μέρα σε περιμένω
για να'ρθείς άσπρη μου περιστέρα.
Δεν είσαι περιστέρα αλλά κολλάει στο θέμα

Attalanti said...

Αχ, τι ωραία θα ήταν αν δεν καταλαβαίναμε... Γέλασα πολύ με τον βαριεστημένο σερβιτόρο :)

Δε μας είπες, πού βρήκες την υπέροχη φωτογραφία;

Διδάσκαλος said...

Αυτήν τη φώτο την έβγαλε κατά λάθος η
poppy.Κανονικά μόνο εγώ μποτούσα να την βγάλω.Ο βαριεστημένο σερβιτόρος ξέχασα να γράψω λέει και κρύα αστεία
όπως ''τα λιθρίνια είναι δικά μας ντόπια Ατλαντικού,ή καλά τέτοια ώρα ο
κόσμος κοιμάται δεν τρώει,κ.τ.λ.

Διδάσκαλος said...

tsouska μου επιστρέφω δριμύτερος Με καινούργιες σαγιονάρες.

Διδάσκαλος said...

Mε ελληνοπούλες σαν και σένα ορέ amelie λευτερώσαμε την Ελλάδα.Ευχαριστώ για τις τουφεκιές.

balatsos lefteris said...

Κάτω τα χέρια από τους σερβιτόρους...
Άμα είναι να έρθεις στην Ελλάδα κοίτα να φας καμιά βρωμιά..(πανσέτα, ....)